Logo dla branży finansowej
Ten projekt wykonałam już dość dawno temu. Odgrzebany z odmętów mojego
komputera wciąż prezentuje się całkiem nieźle. Logo zostało
przedstawione w dwóch wersjach kolorystycznych. Zielono-brązowy
nawiązuje do nowości, świeżości na rynku oraz zaufania i poważnego
przedsięwzięcia. Żółto-niebieski do dobrobytu, profesjonalizmu i dobrego
podejmowania decyzji.
Jakiś czas temu na moim
Instagramie
odbyła się sonda, w której można było wybrać swojego kolorystycznego faworyta
i zwycięzcą okazał się duet żółty-niebieski.
Pomysł na sygnet
W tym logo sygnet został stworzony przez połączenie ze sobą liter S oraz C, które stanową pierwszy człon nazwy marki. Wkomponowanie do niego strzałek miało podkreślić finansową działalność marki i wskazywać na rozwój/zysk.
Sygnet także został wykonany w dwóch wariantach: bez oraz z przerwami przy przecinaniu się strzałek. W tym przypadku również zapytałam Was na Instagramie, którą wersję wolicie i zwyciężyła ta z przerwami.
Finalna wersja
Na koniec logo przedstawiłam zarówno z sygnetem po lewej stronie, jak i nad nazwą firmy do wymiennego stosowania w zależności od przeznaczenia.
Osobiście zgadzam się z wynikami sondy na Instagramie: żółty i granatowy oraz sygnet z przerwami między strzałkami najbardziej mi odpowiada. A wy zgadzacie się z nim, czy jednak preferujecie inny wariant? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! :)
Super wyszło! Mi osobiście podoba się to sygnet z przerwami między strzałkami, daję trochę luzy i miejsca do oddechu. Nie wydaje się wtedy tak przytłoczony. ;D
OdpowiedzUsuńZgadzam się w zupełności! :)
Usuń