Wypełnij formularz, aby złożyć zamówienie i otrzymać darmową wycenę

Inbeing: zestaw darmowych szablonow postow na Instagram

Inbeing: zestaw darmowych szablonow postow na Instagram

Podgląd szablonów postow na Instagram

Pobierz

Dzisiaj przychodzę z czymś zupełnie nowym, przynajmniej na standardy tego bloga. Przygotowałam do pobrania i późniejszej samodzielnej edycji zestaw trzech szablonów postów na Instagram wykonanych w tym samym stylu. Kolory dominujące to beże i brązy, dzięki czemu motyw idealnie wkomponuje się w długie, jesienne wieczory. Jeżeli chcesz tej jesieni urozmaicić swoje posty na Instagramie nowym wyglądem, ta paczka jest idealna dla ciebie.

Zdradzę rąbka tajemnicy, że za cudownymi łukowatymi liniami z powyższych grafik stoi mój tablet. Z pomocą myszki nigdy nie wychodziły mi one tak płynne. Poniżej zamieściłam również grafikę zawierającą designerskie podsumowanie projektu, czyli użyte kolory, fonty oraz narzędzia.

Zapraszam też ponownie na mój instagram kroltrefl. Niedługo rusza tam seria związana z bloggerowymi ciekawostkami. Poza tym na stories ukazują się powiadomienia o nowych postach, a także ankiety dotyczące przyszłych tematów do poruszenia na blogu. 

Informacje szczegółowe

W paczce znajdują się trzy wzory postów na Instagram:

  • post z zdjęciem,
  • post z długim tekstem,
  • post z cytatem.
Dokładnie informacje o tym, jak edytować pliki i dostosować je do swoich potrzeb znajdują się w pliku pdf również dołączonym do zestawu.

Inbeing darmowe szablony postow na instagram opis designu


Więcej trików i wskazówek dotyczących prowadzenia bloga znajdziesz na moim instagramie. Koniecznie zajrzyj! ;)

@kroltrefl.design

Komentarze [4]

  1. Świetnie to wygląda! Aż mam ochotę użyć tych szablonów na swoim instagramie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zrobiłaś mi dzień (czy raczej noc :D).

      Usuń
  2. Jakość postów na instagramie ma bardzo duże znaczenie dla popularności konta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcecie zdobyć popularność na instagramie, musicie przykładać wagę do tego jak wyglądają posty, które tam publikujecie. Estetyka to bardzo ważny aspekt, na który zwracają uwagę obserwujący.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz