Wypełnij formularz, aby złożyć zamówienie i otrzymać darmową wycenę

Blogger template Re Desk Design

Blogger template Re Desk Design

Blogger template Re Desk Design made by KrolTrefl

Szablon z postu jest jedną z prac wykonanych przeze mnie na zamówienie dobre parę lat temu. Przeglądając archiwum bloga, zdałam sobie sprawę, że mam co najmniej kilka zalegających szablonów sprzed mojej przerwy, które nie miały szansy się tutaj pojawić. Pomimo tego, że minęło od ich utworzenia sporo czasu, to wciąż jestem z nich całkiem zadowolona i zamierzam je tutaj opublikować.

Powyższy szablon na bloggera jest dwukolumnowy, z boczną kolumną po prawej stronie. Formularz wyszukiwania pojawia się po kliknięciu na przycisk szukaj (w linii z menu). Cały pasek nawigacyjny pozostaje na górze strony przy scrollowaniu. Posty są w postaci półkafelkowej, z wyeksponowanymi przyciskami udostępniania w social media. Wyjątkowo jak na mnie zarówno Profil Autora jak i Archiwum zostały zapisane w widgecie HTML (na wyraźnie życzenie osoby zamawiającej). Szablon posiada też wersję mobilną, w której poza formularzem szukaj na kliknięcie pojawia się także menu. 

Prosty nagłówek również został wykonany przeze mnie przy pomocy ikon z flaticon.com.

Szablon ma już swoje lata, więc może zapytam, co byście z nim zmienili, aby wyglądał bardziej aktualnie i zgodnie z obecnymi trendami?

Więcej trików i wskazówek dotyczących prowadzenia bloga znajdziesz na moim instagramie. Koniecznie zajrzyj! ;)

@kroltrefl.design

Komentarze [2]

Prześlij komentarz