Wypełnij formularz, aby złożyć zamówienie i otrzymać darmową wycenę

Eternal flowers

Eternal flowers

© Agata | POBIERZ
Pobierz
  • Rozmiar: 1000px na 800px.
  • Ilość sztuk: 8.
  • Licencja: CC BY NC - uznanie autorstwa i użycie niekomercyjne.
  • Warunki korzystania:
    • Zostaw pod tym postem lub na DA informację o pobraniu.
    • Jeżeli posiadasz konto na DA, dodaj tekstury do ulubionych.
    • Umieść kredyt bezpośrednio pod pracą, w której tekstury zostały wykorzystane.
    • Tekstury tylko do użytku niekomercyjnego.
Wynikiem powstania tych tekstur jest nieudana próba stworzenia przeze mnie ikon. Nie wnikajcie jakim cudem przeszłam od jednego do drugiego, ja także tego nie wiem. Jednak skoro już kiedyś z prób stworzenia nagłówka o wymiarach 800 x 600 powstała mi grafika 400 x 700, to czemu z tej niewielkiej ikonki nie miałaby powstać tekstura?

W każdym razie są to pierwsze tekstury w moim życiu (pierwsze opublikowane i nadające się do użytku). Mam nadzieję, że będą użyteczne.

Więcej trików i wskazówek dotyczących prowadzenia bloga znajdziesz na moim instagramie. Koniecznie zajrzyj! ;)

@kroltrefl.design

Komentarze [0]