Wypełnij formularz, aby złożyć zamówienie i otrzymać darmową wycenę

PinkWave: darmowy szablon postu karuzeli na Instagram

PinkWave: darmowy szablon postu karuzeli na Instagram

Podgląd PinkWave - darmowy szablon postu karuzeli na Instagram

Pobierz

Dzisiaj prezentuję szablon na Instagram wykonany w Canvie. Karuzela składa się z czterech różnych kafelków. Każdy z nich zawiera na dole strzałkę zachęcającą do przesunięcia na kolejny slajd. Poza tym na górze znajduje się miejsce na informację o autorze i jego profilu na Instagramie. Dodatkowo ostatni slajd w karuzeli stanowi podsumowanie, a w stopce umieszczono CTA

Pełny podgląd PinkWave: darmowy szablon postu karuzeli na Instagram

Oczywiście szablon jest przeznaczony do pełnej personalizacji. Można w nim podmienić nie tylko tekst, ale też zdjęcie i kolory. Jest to naprawdę bardzo proste. Poniżej prezentuję przykład użycia tego szablonu.

Przykład użycia PinkWave: darmowy szablon postu karuzeli na Instagram

W szablonie możesz:

  • edytować tekst i jego krój;
  • zmienić kolor tła oraz poszczególnych elementów;
  • podmienić zdjęcie.

Szablon zawiera:

  1. Pierwszy slajd składający się z tytułu.
  2. Drugi slajd prezentuje główny tekst.
  3. Trzeci slajd to miejsce na zdjęcie wraz z krótkim opisem.
  4. Ostatni zawiera też część zdjęcia i podsumowanie.

Informacje szczegółowe

  • Rozmiar: 1080x1080px;
  • Liczba sztuk: 4;
  • Pliki w formacie Canva;
  • Licencja.
  • Zdjęcie z podglądu: Photo by Anastasia from Pexels.

Dokładnie informacje o tym, jak edytować pliki i dostosować je do swoich potrzeb znajdują się w pliku PDF również dołączonym do zestawu.

Więcej trików i wskazówek dotyczących prowadzenia bloga znajdziesz na moim instagramie. Koniecznie zajrzyj! ;)

@kroltrefl.design

Komentarze [2]

  1. Ależ się tutaj zmieniło od ostatniej mojej wizyty. Bardzo fajna zmiana :D Choć osobiście jestem fanem węższych miejsc na post, wolę więcej widzieć. Ostatnio zjadło mi komentarz pod postem z informacją o tablecie. Chciałam ci powiedzieć, że też go zakupiłam i świetnie się sprawuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno chciałam tutaj odświeżyć wygląd, ale ciągle spychałam to na dalszy plan. Hm, nie czuję, żeby kolumna z treścią postu była zbyt szeroka. Jaką masz rozdzielczość ekranu?

      Też jestem bardzo zadowolona z tego tabletu, chociaż zaczyna mnie drażnić nieco rysik, który nie jest stabilny. Nie wiem, czy w twoim modelu też się nieco przesuwa po przyłożeniu do tabletu?

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz