Wypełnij formularz, aby złożyć zamówienie i otrzymać darmową wycenę

Logo Przy porannej kawie

Logo Przy porannej kawie

Projekt logo Przy porannej kawie kubek z kawą i książka

Przy porannej kawie to blog z recenzjami, dla którego przyszło tworzyć mi zaprojektować logo jeszcze w ubiegłym roku. Trochę zwlekałam z publikacją realizacji, tutaj, na blogu, ale jak to mawiają – co się odwlecze to nie uciecze.

Krótki brief

Logo miało składać się wyłącznie z sygnetu, w którym należało połączyć pasję do książek z rytuałem picia kawy, czyli po prostu: książkę i kawę. Samo logo natomiast miało odznaczać się kolorami kojarzącymi się z kawą: beżami i brązami.

Proces twórczy

W koncepcji, która została finalnie wybrana, pozwoliłam ponieść się wyobraźni i dosłownie połączyć ze sobą te dwa przedmioty. Przekrój kubka wypełnionego po brzegi kawą oraz grzbiet grubiej książki wyglądały w mojej głowie łudząco podobnie, więc postanowiłam to wykorzystać. Aby bardziej podkreślić grzbiet książki, dodałam wstążkę – zakładkę wystającą spomiędzy stron.

Paleta barw

W tym projekcie znajduje się przekrój kawowych kolorów, od jasnego beżu na ciemnym brązie kończąc. Wszystko to dopełnia czerwony akcent, który posłużył do wyróżnienia zakładki.

Logo slogan i logotyp Przy porannej kawie
Kolorystyka logo Przy porannej kawie
Logo na kartce papieru Przy porannej kawie
Logo jako pattern wzór Przy porannej kawie
Logo w wersji monochromatycznej, jednokolorowej Logo jako pattern wzór Przy porannej kawie

Więcej trików i wskazówek dotyczących prowadzenia bloga znajdziesz na moim instagramie. Koniecznie zajrzyj! ;)

@kroltrefl.design

Komentarze [0]