Wypełnij formularz, aby złożyć zamówienie i otrzymać darmową wycenę

Blogger template Smooth

Blogger template Smooth

Prezentacja szablonu Smooth
© Agata | Designed by Freepik
Podgląd Szablon stworzony na zamówienie dla bloga Wspólnymi Siłami, gdzie można obejrzeć go w całej okazałości. Przyznam się, że jestem niezmiernie zadowolona z końcowego efektu. Profesjonalny wygląd miał być myślą przewodnią przy tworzeniu tego szablonu i uważam, że udało mi się ją oddać w takim wyglądzie bloga. Końcowy efekt został bardzo ciepło przyjęty przez całą ekipę Wspólnymi Siłami, za co im serdecznie dziękuję.

W ramach współpracy Wspólnymi Siłami oraz Wioski Szablonów powstał także artykuł Czym kierować się przy wyborze i komponowaniu szablonu, kiedy publikujemy długie teksty na blogu?. Tymczasowo możliwość komentarzy pod nim została wyłączona. Wasze opinie na jego temat można zostawić pod tym postem.

Więcej trików i wskazówek dotyczących prowadzenia bloga znajdziesz na moim instagramie. Koniecznie zajrzyj! ;)

@kroltrefl.design

Komentarze [2]

  1. Przez chwilę myślałam 'ale ma ładny monitor i jeszcze jak czystko na nim.' po czym spojrzałam niżej i zobaczyłam że to po prostu zdjęcie z strony do którego dokleiłaś (niwim xD) podgląd bloga. Pomysłowe przedstawienie podglądu, nie powiem.
    Szablon (to zbyt oczywiste) oszałamiający. Minimalistyczny, prosty w obsłudze, a dzięki dodanym zdjęciom nie nudzi się dla oka.
    Ode mnie wielkie oklaski za ten szablon!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jednak i tak nie wyobrażam sobie, by ktoś na dłuższą metę był w stanie wytrzymać w tak "czystym i minimalistycznym" ułożeniu, jak na zdjęciu. :D
      Cieszę się, że szablon przypadł ci do gustu i dziękuję za komentarz!

      Usuń

Prześlij komentarz