Wypełnij formularz, aby złożyć zamówienie i otrzymać darmową wycenę

Jestem zakochany

Jestem zakochany

© Agata | mellowmint, ivadesign, sanami276, accio-glow
Dawno, dawno temu powstała baza na akcję organizowaną przez Panda Graphic. A że własną bazę też należało wykończyć, to powstało to. Pewnie większość osób tę pracę już widziało, ale dla formalności zawisła na blogu.

Poprzedni szablon zaczął mnie niezmiernie irytować, chociaż nie do końca wiem dlaczego. Tymczasowo na blogu widać jeden, który można pobrać na Wiosce. Prezentuje się bardzo ładne i mam dziwne przeczucie, że z tymczasowego zmieni się na stały. Myślicie, że wymiary prac są przydatne, czy z tego zrezygnować?

Więcej trików i wskazówek dotyczących prowadzenia bloga znajdziesz na moim instagramie. Koniecznie zajrzyj! ;)

@kroltrefl.design

Komentarze [1]

  1. O, pamiętam tę bazę i to jakie miałam problemy z jej dokończeniem. xD
    Tobie wyszło to perfekcyjnie. <3
    Co do wymiarów - w sumie fajnie, że są bo wiadomo czego się spodziewać. xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz