Na początek podzielę się z wami kolejnym utworem, który już jakiś czas temu wpadł mi w ucho.

Mother Mother — Let's Fall In Love


Obecnie staram się przesłuchać chociaż część dorobku tego zespołu i muszę przyznać, że jak na razie jestem ciągle mile zaskakiwana przez ich kolejne utwory. Po lewej w kolumnie znajduje się ich jeszcze jedno wyśmienite dzieło Bit by bit. Postanowiłam umieścić też tutaj na blogu swoją listę przebojów. Obecnie jest w trakcie tworzenia na podstronie Muzyka (też do znalezienia po lewej stronie) póki jeszcze mam czas wolny i jakie takie chęci. Studia zaczynam już za tydzień i pewnie trochę mi zajmie przyzwyczajenie się do nowego trybu dnia.

Dzisiaj stanęłam przed zadaniem wymyślenia kolejnego blogowego adresu dla znajomej, którą nota bene sama namówiłam na założenie bloga. (Z tego miejsca pozdrawiam ją gorąco!) Najlepszy ukradła dla siebie, a ja postanowiłam opublikować tutaj pozostałe.
Stromy klif
Tańcząc w deszczu
W oku cyklonu
Wschód księżyca
Może się komuś spodobają i postanowi je zarezerwować. Wtedy prosiłabym, aby napisać mi o tym w komentarzu. Zaznaczyłabym sobie w poście, że dany adres został zajęty. Jestem pewna, że nie jeden post z pomysłami na blogowe adresy jeszcze się tutaj pojawi, ale na dzisiaj to tyle.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za te pozdrowienia i oczywiście za świetny adres na bloga ;) Masz głowę pełną pomysłów, dlatego wymyślanie i zamieszczanie tutaj tych adresów jest super pomysłem.

    Piosenka w poście fajna. Rewelacyjne dźwięki. Bit by bit też już słuchałam kilkanaście razy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się strasznie podobają (;

      Teraz tylko czekam, aż coś u siebie opublikujesz :D

      Usuń
  2. Hej, kiedy wchodzę na "W oku cyklonu", wyświetla mi się adres w-oku-cykolnu :/

    OdpowiedzUsuń

© 2016 Agata. All rights reserved. jQery scroller.