Czasami człowiek ma ochotę coś napisać, z kimś się czymś podzielić, ale nie ma gdzie. W końcu stwierdziłam, że stworzę sobie taką internetową szufladę na rzeczy bardziej i mniej zbędne. Innymi słowy zamieszczać będę tu wszystko, co wpadnie mi do głowy w odstępach raczej dłuższych niż krótszych. A że u mnie wszystko to pojęcie względne i obecnie zawężone do grafiki komputerowej, kryminałów i poezji, to już  inna sprawca. Przynajmniej mniej więcej wiecie, czego się spodziewać. Może jeszcze zamieszczę kilka językowych ciekawostek, jeśli na jakieś trafię.
Pewnie nie będzie emocjonująco, ale mam nadzieję, że przynajmniej ciekawie.

6 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się ten cytat z lewej *-*
    Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę sławić właśnie takie twory tutaj :D Ogólnie uwielbiam wiersze Macierzyńskiego i nawet jeden z nich omawiałam na maturze ustnej z polaka <3
      Swoją drogą nie sądziłam, że ktokolwiek tutaj dzisiaj zawędruje :D

      Usuń
    2. A widzisz:D Jestem pierwszym czytelnikiem :D
      Strasznie podobają mi się 3 kolumny w postach, ale boję się ich dodawać do szablonów, nie wiem czemu ><

      Usuń
    3. To rób dwie wersje szablonu, tak jak ja dla tego z balonem. Jedna z trzema kolumnami, druga bez. Każdy wybiera to co lubi (:

      Usuń
    4. W tym problem, że straszny ze mnie leń i mi się nie chcę :p

      Usuń

© 2016 Agata. All rights reserved. jQery scroller.